utorok 17. novembra 2015

100% Príroda na perách ...  


Milí moji čitatelia. Tentokrát by som sa s vami podelila o môj nový nápad, ktorý samozrejme súvisí zo zdravím. Dlho som rozmýšľala nad tým, prečo sú moje pery, aj napriek tomu, že používam rôzne balzamy a "hojivé zázraky", stále rozpraskané. 

V prvom rade to bolo vodou. Keď je vaše telo dehydrované, preukáže sa to na suchej pokožke a najočividnejšie je to na perách. Začala som teda viac piť, skoro 3 litre denne. Samozrejme, že sa výsledok nedostavil po týždni. Až skoro po mesiaci, sa mi pokožka celkovo zlepšila. 

No a v druhom rade som za začala zaoberať prírodnými balzamami. Lebo čo obsahujú balzamy a rúže z obchodov? ... - parfum, ropné produkty a ja ani neviem, čo všetko ešte. Od prírody to má dosť ďaleko :/ . Vytvorila som si teda vlastný recept.


 


Jeho základom je kvalitný včelí vosk, bio zastudena lisovaný kokosový olej a olivový olej, bambucké maslo, vitamín E. K tomu som zatiaľ vytvorila tri "príchute" a to medík, škoricu a levanduľu..
Moje balzamíky sú ideálne pre pery do súčasného počasia-nepočasia a tiež ako ochrana pred blížiacimi sa mrazmi a snehom. Ochraňujú pred vysušením a rozpraskaním pier, zvláčňujú a dodávajú hebkosť a lesk.A chuť? Cítite len vôňu včielok, medu, škorice, kvetov...




Príroda na perách
so škoricou
(zloženie)
včelí vosk: „základ prírodnej kozmetiky“ je produktom metabolického procesu spracovania medu a peľu  včely medonosnej
kokosový olej: považuje sa za „najzdravší olej na svete“ obsahuje vitamíny A, C, a E, mastné kyseliny, hlavne kyselinu laurovú (jedna zo zložiek materského mlieka), hydratuje a ochraňuje
olivový olej: nazývaný aj „tekuté zlato“ obsahuje vitamíny A, D, E a K, zjemňuje a zvláčňuje
bambucké maslo: vyrába sa zo stromu Maslovníka afrického, obsahuje niekoľko druhov mastných kyselín, tiež vitamíny A a E a fenoly, ktoré majú antioxidačné účinky, má premasťujúce účinky
vitamín E: nazývaný „ochranca“,  ochraňuje pokožku pred voľnými radikálmi (antioxidant), pred ultrafialovým žiarením a starnutím
horský med: tzv. „hojivý zázrak“ obsahuje vitamíny skupiny B, C, D, H, K, E, pôsobí protizápalovo,  antibakteriálne dezinfekčne a zjemňujúco,  lieči ranky
škoricová silica: „vôňa Vianoc“ sa získava destiláciou z kôry viacerých druhov škorice, má výrazné antiseptické  
 








V prípade záujmu mi napíšte správu na môj email: mraposova@gmail.com alebo mi napíšte do komentu pod príspevkom. Cena jedného balzamu je 3,-e. M

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára